duminică, 30 martie 2014

Adevărul din gura copiilor

„I was born to be true, not perfect”
„Beautiful people are not always good, but good people are always beautiful.”

în traducere:

„M-am născut să fiu real, nu perfect”

„Oamenii frumoși nu sunt întotdeauna buni, dar cei buni sunt întotdeauna frumoși”

Am auzit aceste cuvinte de la un copil ce le preluase de pe Facebook și am rămas uimită și de ele și de copilul care, repetându-le, rezonase la ele. M-a impresionat felul glumeț, liber, în care le spunea tocmai el, copilul conștiincios care dorea, în străfundul lui, să fie perfect, adică bun și frumos, dar și real, cu toate ale lui, real de imperfecte ... Și am simțit un fel de „ghiont” al adevărului ce venea dinspre aceste cuvinte care circulau așa, de capul lor, pe internet și veniseră să se așeze pe timpanul meu, făcându-mi inima să vibreze scurt, preț de o recunoaștere.


Mi-ar plăcea să le aud mai des, dar mai ales să le văd mai des trăite, puse în aplicare, transformate în fapte - ale mele și ale celorlalți. Să văd mai puțin perfecționism și mai multă acceptare a ceea ce nu poate fi perfect, fiindcă e viu și în schimbare, în oameni. Să mă uit la mai puține fațade, vitrine, măști și la mai multă bunătate-frumusețe ... Să ocrotesc și să văd în jurul meu mai multă grijă pentru ceea ce este viu, real, autentic, bun și frumos! Și tocmai de aceea fragil, trecător, imperfect ...

O, copile! În felul tău jucăuș și modern (cu Facebook-ul la degetul mic) mi-ai adus aminte ce ai nevoie tu, ce am nevoie eu, ce avem toți nevoie: bunătate, frumusețe, adevăr ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu